sobota, 27 lutego 2016

URODOWE #4: Hybrydy w domu

Wiiitam was kochani w Nowym Roku :)
Standardowo kilka miesięcy przerwy na blogu. Zaczęła się szkoła - w moim przypadku I rok studiów, popsuła się pogoda, która całkowicie pozbawiła mnie weny. Stylizacji też żadnych nie było. Niestety czuję, że jesień i zima strasznie mnie ograniczają. Nie mam tyle odzieży wierzchniej, żeby co jakiś czas wstawiać inną stylizację. Czekam na wiosnę - wtedy na pewno coś ciekawego się pojawi :)

Dziś jednak przychodzę do was z czymś innym, również ciekawym - z moją nową pasją jaką są PAZNOKCIE HYBRYDOWE. Hybrydy nosiłam już od jakiegoś czasu, robiłam je u kosmetyczki. Utrzymywały mi się bardzo długo, nigdy nic nie odprysnęło, a paznokcie rosną mi bardzo wolno, więc hybrydki nosiłam nawet 4 tygodnie, czasem 5, aż je wymieniłam. W końcu postanowiłam, że zakupię swój zestaw do robienia hybryd w domowym zaciszu. Długo przeglądałam internet, szukałam odpowiedniego zestawu i znalazłam, a zakupiłam go TUTAJ na NeoNail. Zastanawiałam się jeszcze nad zestawem z Semilaca, bardzo polecanym, jednakże stwierdziłam, że jak dla mnie wystarczy zestaw z najprostszą lampą UV i za razem tańszą.






Co zawiera zestaw?

1. Standardowo Lampę UV 9W. Bez tego nie zrobimy naszych hybryd. Lampa jest mała, poręczna, z łatwością można ją zabrać ze sobą w dowolne miejsce. I jest różowa, a ja szaleję na punkcie tego koloru :P

2. Baza pod nasz lakier, pierwsza warstwa, którą malujemy naszą płytkę paznokcia. Buteleczka ma 6ml.
3. Top czyli ostatnia już, 4 warstwa, nakładana na kolorowy lakier. Również 6ml.

4. Aceton o wielkości 100ml - potrzebny jest on nam przy zdejmowaniu lakieru hybrydowego.


5. W zestawie jest również zmywacz o pojemności także 100ml, mi tymczasowo nie potrzebny, ponieważ od kiedy mam zestaw do hybryd i robię je u rąk oraz stóp :)


6. Cleaner o takiej samej wielkości - potrzebny do odtłuszczania płytki paznokcie, tak, aby lakier nam się ładnie trzymał na paznokciu.

7. Dwa bloki polerskie potrzebne nam do zmatowienia płytki paznokcia.


8. Pięć sztuk drewnianych patyczków (na zdjęciu 4).

9. Bezpyłkowe waciki kosmetyczne 500 sztuk - starczy na bardzo długo. Są lepsze od zwykłych wacików, gdyż nie przyklejają nam się niechciane pyłki do paznokci.


10. Przezroczysty wzornik na którym możemy przetestować nasze lakiery.


11. Ozdoby na paznokcie.


12. Dwa lakiery do wyboru. Ja wybrałam sobie Tango Argentino (3217-1) oraz Lady Ferrari (2609-1). Dodatkowo zamówiłam sobie kolorek Ripe Cherry (3790-1).



Możemy kupić cały zestaw lub także skompletować poszczególne rzeczy. Ja robiłam już kilka razy hybrydy moim zestawem i jestem bardzo zadowolona, że zdecydowałam się na zakup zestawu z NeoNail.

Chciałabym także ogłosić, że od dziś bloga będzie tworzyła ze mną moja przyjaciółka Basia :)

Mam nadzieję, że dzięki temu blog trochę ożyje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszamy do komentowania, miło nam będzie przeczytać Twoją opinię (:
Serdecznie dziękujemy za odwiedzanie naszego bloga!

Zaobserwuj